Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Lex Menthory - 25 juli 2015 13:24

♥ Heej! ♥

jag tänkte göre en

20 FAKTA OM MIG

så att du kan lära

känna mig bättre ♥                                                    


                                                                     1. jag har en hund  

                                                                       2. jag har en katt :3  

                                                        3. dem försöker äta upp varandra  

                                                       4. jag har just flyttat in i ett nytt hus  

                                              5. det är ett STORT hus  (två ihop byggda hus)   

                                              6. jag har tidigre haft rn blogg här för 2 år sen  

                                                                       7. jag kan jonglera  

                                                                   8. jag går i kampsport  

                                                                   9. jag har en iphone 5  

                                                     10. mitt favorit djur är varg (hälften kvar      )

                                                                11. jag är 1,73 cm lång!  

                                                                12. jag har fobi för häxor....  

                                                            13.  jag HATAR när min hund fiser...  

                                                        14. jag har ALDRIG gillat lök       lök   <-------  

                                                                      15. har bara 7% kvar!!!

                                                                     16. jag har över 15 mascaror   

                                                             17. besök gärna min bästa kompis alvas blogg!!  

             18. jag fick typ bara E:n i betyg (man ska sikta mot a säger de va... jag siktar ändå mot e fö jag ä så lat...)

                                                                  19. jag gillar inte delfiner  

                                                       20. jag ser serien orange is te new black!



                               lämmna gärna en komentar om du och jag har någonting gemensamt! haadee!

        


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


b namn: Lex
om mig: jag är en glad och sprallig tjej.
intressen: teckna, sporta, sjunga, vara med min hund, och kompisar♥
om bloggen: här på bloggen kommer jag skriva om mitt liv , jag kommer lägga upp videos (teckna videor) och tex dagens recep

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

säger du
 miniOner eller
 miniÅner?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

din´t forget to like♥

Happy Cute Box Bear

skriv gätna vad du tycker om min blogg X3

:3

flyttar till thailand den 6 oktober

tomuchlove4u

Ovido - Quiz & Flashcards