Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Lex Menthory - 26 juli 2015 10:42

♥Heej ♥

nu är jag påväg till sthlm! (stockholm) idag åker vi till mellan leringen (ungefär vide ikea) och sover över hos mormor och morfar! och imorrn så åker vi vidare till sthlm! när vi kommer dit (till sthlm) så ska vi boka in på ett hotell i FEM dagar!! det ska bli ass kul :D vi ska bla gå på vatten land, grönalund, skansen, fisk/vatten akvarium grej :3 jag vet att min blogg är lite tråkig just nu för att den inte har några bilder ;( men jag kommer snart att börja med det :3 (måste bara bfixa en kabel... hehe :3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    haadee! <3  //Lex

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


b namn: Lex
om mig: jag är en glad och sprallig tjej.
intressen: teckna, sporta, sjunga, vara med min hund, och kompisar♥
om bloggen: här på bloggen kommer jag skriva om mitt liv , jag kommer lägga upp videos (teckna videor) och tex dagens recep

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

säger du
 miniOner eller
 miniÅner?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

din´t forget to like♥

Happy Cute Box Bear

skriv gätna vad du tycker om min blogg X3

:3

flyttar till thailand den 6 oktober

tomuchlove4u

Ovido - Quiz & Flashcards